Adunarea Generală Ordinară 2025
Convocare ADUNARE GENERALĂ ORDINARĂ ANUALĂ
Stimați domni,
În ședința Consiliului Director din 19.03.2025, s-a hotărât convocarea Adunării Generale Ordinare Anuale în data de 24 mai 2025, ora 17:00, în localitatea Târgu Lăpuș, la Liceul Teoretic Petru Rares, Str. 1 Mai, nr. 82, jud. Maramureș.
În cazul in care la ora 17:00 nu va fi îndeplinit cvorumul, conform art. 35 din statut alin. (2), Adunarea Generala Ordinara Anuală se va reconvoca, în aceeași dată, la aceeași locație și cu aceeasi ordine de zi, în maxim 3 ore.
Astfel, în temeiul prevederilor art. 32 alin. (1) si (2) și a art. 34 alin. (1) din Statut, se convoacă Adunarea Generală Ordinară Anuală, cu prezență fizică, și având următoarea ordine de zi:
1. Alocuţiunea preşedintelui F.R.O., prezentarea situaţiei prezenţei delegaţilor cu drept de vot şi adoptarea ordinii de zi;
2. Desemnarea a 1-3 persoane pentru întocmirea procesului verbal oficial;
3. Desemnarea persoanelor care verifică scrutinul – Comisia de validare şi numărare a voturilor;
4. Raportul Consiliului Director privind activitatea pe perioada parcursă de la ultima Adunare Generală;
5. Prezentarea şi supunerea prin vot a aprobării Raportului Cenzorului și a Raportului de Audit Financiar Extern pentru anul 2024;
6. Prezentarea bilanţului contabil pe anul precedent şi supunerea prin vot a aprobării acestuia;
7. Prezentarea şi aprobarea planului anual de activitate şi a bugetului anual de venituri şi cheltuieli;
8. Examinarea propunerilor de modificare a Statutului F.R.O. şi /sau a regulamentelor referitoare la organizarea şi desfăşurarea activităţii de Orientare – după caz;
9. Propuneri şi cereri acceptate a fi dezbătute în Adunarea Generală, în condiţiile prevăzute la art. 32, alin (4), trimise de către membrii afiliați și Consiliul Director până cel târziu cu 10 zile înainte de data desfășurării Adunării Generale Ordinare.
10. Admiterea, suspendarea şi/sau excluderea membrilor F.R.O., după caz;.
11. Alegerea preşedintelui federaţiei, a vicepreşedinţilor, a membrilor Consiliului Director şi alegerea cenzorului, când este necesară completarea unei funcţii rămase vacante.
Cheltuielile de participare la Adunarea Generală vor fi susținute de către membrii FRO. Materialele de ședință vor fi puse la dispoziție pe site-ul fro.ro, în timp util.